mandag den 12. februar 2018

Gratitude Journal uge 6 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Putte med puder og dyne sammen med katten på sofaen.
  2. Tale i telefon med min far.
  3. Skrive med Carsten på Facebook.
  4. Skrive mails med min søn.
  5. Min kat puttede med mig, mens jeg havde influenza.
  6. Chatte med Lækkerhapsen.
  7. Min søde kat puttede på sit tæppe ved siden af tastaturet til computeren.
  8. Lækkerhapsen har fået sin hundehvalp.
  9. Louises Kage i kop.
  10. Min kat sov sammen med mig hele natten.
  11. Ild i brændeovnen.
  12. Stilhed.
  13. Mine nye hjemmesko kom.
  14. Ny fin lyserød notesbog til indkøbssedler kom.
  15. Mine nye chenille vanter er dejlig bløde.
  16. Toves kommentar til Min træning uge 5.
  17. Sukkerfrie lækkerier fra Helsebixen.
  18. Easis jordbærbar.
  19. Feberen forsvandt endelig, og jeg frøs ikke mere.
  20. Mails fra Tove.
  21. Glæde mig til at se min far igen.
  22. De nye lyserøde Hello Kitty strømper.
  23. De nye lyserøde hyggesokker.
  24. Indkøbsnet fra socks and more passer perfekt til tomme pantflasker.
  25. Jeanettes kommentarer til forrige uges taknemmelighedsdagbog.
  26. Louises kommentarer til forrige uges taknemmelighedsdagbog.
  27. Jeanettes kommentarer til Lys forude.
  28. Louises kommentarer til New Years Book Tag.
  29. Louises kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  30. Louises kommentar til Min træning uge 5.
  31. Jeanettes kommentarer til Min træning uge 5.
  32. Besøg af min far.
  33. Min far havde hentet medicin på apoteket for mig.
  34. Min far tog mig med ind for at handle i brugsen.
  35. Min far hentede brænde for mig.
  36. Drikke kaffe og spise fastelavnsbolle med flødeskum sammen med min far.
  37. Tale med min far om stort og småt.
  38. Havregryn med rosiner og minimælk.
  39. Føle glæde og taknemmelighed når jeg kigger på de 5 kort på hylden over den store kommode.
  40. Min kat puttede sammen med mig, mens jeg havde et migræneanfald.

2 kommentarer:

  1. Jeg er glad for at læse, du har kunnet finde nogle af de gode ting i den her uge, selvom du har været ramt af sygdom, kære Louise.
    Det beundrer jeg virkelig uge efter uge, at du er i stand til. Du er så inspirerende.

    Tak for at jeg er på din liste - igen - flere gange. Det varmer at du nævner mig. <3

    Knus<3

    SvarSlet
  2. Kære Louise,
    Hjertelig tak, det var lidt svært at finde de gode ting i sidste uge pga sygdom, men der var heldigvis lyspunkter :-)
    Du kan takke dig selv for at du er på min liste <3 Kram <3

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise