mandag den 1. januar 2018

Gratitude Journal uge 52 2017

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  2. Blå Cirkel kaffebønner.
  3. Min elskede kat kom for at blive nusset.
  4. Høre natradio på P4.
  5. Min opvaskemaskine.
  6. Bodylabs shake med jordbær og hvid chokolade smager vidunderligt.
  7. Gik ud med skraldespanden trods angstanfald.
  8. Stille julekortene fra min søn og min far ved siden af kortet fra Lækkerhapsen på hylden over den store kommode.
  9. Føle glæde og taknemmelighed når jeg kigger på de 3 kort.
  10. Tale i telefon med min søde far.
  11. Putte med puder og dyne sammen med katten på sofaen.
  12. Iskold sukkerfri cola.
  13. Mosede kartofler med brun sauce.
  14. Pebernødder med chokolade.
  15. Nyde de sidste dage af 2017.
  16. Handle ved Helsebixen.
  17. Købe hvidt symærke med en kat med fuckfingre på ebay.
  18. Købe en lille bitte lyserød tinbox på ebay.
  19. Købe lyserøde enhjørninge hjemmesko på ebay.
  20. Chatte med Lækkerhapsen.
  21. Drikke Pukka Womankind te.
  22. Gå tidligt i seng.
  23. Kunne stå op midt om natten uden at genere nogen.
  24. Louise blev glad for sin 4. gave i #BloggerAdvent.
  25. GLRs kommentar til 4. søndag i #BloggerAdvent 2017.
  26. Mies kommentar til 4. søndag i #BloggerAdvent 2017.
  27. Louises kommentar til 4. søndag i #BloggerAdvent 2017.
  28. Tinas kommentar til 4. søndag i #BloggerAdvent 2017.
  29. Jeanettes kommentar til 4. søndag i #BloggerAdvent 2017.
  30. At bruge den store balancebold som pcstol er godt for min ryg.
  31. Saschas 4. søndag i advent, Arbejde, bloggeradvent og juleaften.
  32. Jeanette lavede smukke hjemmelavede ting til BloggerAdvent.
  33. Jenattes 4. søndag i #BloggerAdvent.
  34. Jeanettes Glædelig jul - mens vi venter.
  35. Saschas Nyt i reolen 22.
  36. GLRs daglige julekalender.
  37. Mosekonens Julehilsen.
  38. Blev venner med Louise på Facebook.
  39. Min elskede søn ringede.
  40. Lyden af min søns stemme.
  41. Mail fra Tove.
  42. Min søn handlede for mig og kom ud med varerne.
  43. Kysse og kramme min søn.
  44. Sove længe.
  45. Fik pakker fra Maj.
  46. Maj havde bagt lækre sukkerfrie kokosmakroner til mig.
  47. Maj havde købt den sødeste kat med nissehue til mig.
  48. Maj havde købt søde engle til mig.
  49. Mine varer fra Helsebixen kom.
  50. Sukkerfrie skumfiduser.
  51. Sukkerfrie vingummier.
  52. Valleforce hjalp på min mavepine.
  53. Kigge på undertøj ved yoursclothing.
  54. Jeanettes kommentar til Knuget sjæl.
  55. Jeanettes kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  56. Fik skrevet mine ønsker for 2018.
  57. Fik printet mine ønsker for 2018.
  58. Have tændt et stort duftlys.
  59. Stilhed.
  60. Hvile mig sammen med katten.
  61. Goodreads.
  62. Duften af den lyserøde rose parfume.
  63. Tog alene ind for at handle trods angstanfald.
  64. Den friske luft gjorde mig godt.
  65. Komme hjem i min trygge hule igen.
  66. Ild i brændeovnen.
  67. Fik hængt mine ønsker for 2018 op på køleskabet.
  68. As kommentar til Mine ønsker for 2018.
  69. Louises Glimmer på kaminhylden 18.
  70. Jeanettes Afmonterer julen.
  71. Jeanette fik en masse dejlige julegaver.
  72. Jeanette havde en hyggelig juleaften.
  73. Min vaskemaskine.
  74. Min søde kat puttede på sit tæppe ved siden af tastaturet til computeren.
  75. Louises kommentar til Mine ønsker for 2018.
  76. Besøg af min far.
  77. Min far hentede min søn.
  78. Min far og min søn handlede for mig, fordi jeg havde kastet op om morgenen.
  79. Min far og min søn købte alt på indkøbssedlen.
  80. Besøg af min søn.
  81. Min far hentede brænde for mig.
  82. Drikke kaffe sammen med min far.
  83. Min søn forærede mig Pukka Womankind te.
  84. Min søn forærede mig en pose skøn grøn te med fløde.
  85. Min søns far gav mig lækre chokoladetrøfler og fudge.
  86. Julegave fra min søns farmor og farfar.
  87. Julegave fra min søns farbror og hans kone.
  88. Min søns kærlige drillerier.
  89. Min søn forærede mig et par vildt lækre grillhandsker i fødselsdagsgave.
  90. Min søn lavede alle måltider til os, mens han var her.
  91. Tilbringe de sidste dage af året sammen med min søn.
  92. Jeanette var så glad for sin Pukka tekalender og sin veninde Heidi.
  93. Fyldte 44 år.
  94. Fødselsdagskys og -kram fra min elskede søn.
  95. Min søn forærede mig en bog om en kat.
  96. Min søns far forærede mig en sjov bog og et gavekort til Luxusbrunch for 2.
  97. Min kat forærede mig Maren Uthaugs Ting jeg gjorde 2018.
  98. Min søn bagte pandekager som en overraskelse.
  99. Fødselsdagsbesøg af min far.
  100. Min far og hans kone forærede mig penge, chokolade og gourmet flødeboller.
  101. Drikke kaffe og spise pandekager sammen med min søn og min far.
  102. Fik handlet ind til nytårsaften.
  103. Havde den dejligste fødselsdag i mands minde.
  104. Læse Nytårsindlæg i Blogland.
  105. Fødselsdagshilsner på Facebook.
  106. Nytårshilsner på Facebook.
  107. Læse den sjove bog, jeg fik af min søns far.
  108. Fødselsdagshilsen fra Lækkerhapsen.
  109. Spise pandekager med is.
  110. Drikke lyserød Mokai.
  111. Drikke hvid Mokai.
  112. Have en hyggelig nytårsaften.
  113. Min far ringede for at ønske mig godt nytår.
  114. Sms fra min søn med godt nytår.
  115. Kom godt ind i 2018.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt, du er kommet godt ind i 2018, og sikke en skøn sidste uge for 2017.
    Du kan tro, jeg også er glad for at være blevet venner med dig på Facebook :-) <3

    Jeg blev virkelig glad for den sidste gave i advent, ligesom jeg er blevet det med de 3 første. Du har virkelig ramt plet. Jeg har nydt at du har været min nisse. <3

    Det er skønt at læse, det stadig er en stor succes for dig, at bruge bolden som stol ved pc'en.
    Jeg har fået en gamer-stol i julegave, så jeg kommer ikke til at bruge en bold foran min pc, men jeg overvejer stadig, om jeg skal købe en, som jeg kan bruge som læsestol.

    Jeg håber du starter 2018 med en lige så fantastisk uge, som du sluttede 2017 med :-)

    Knus<3

    SvarSlet
  2. Kære Louise,
    Ja sidste uge af december var virkelig skøn, og året sluttede helt perfekt for mig <3

    Det er så dejligt, at du blev så glad for dine adventsgaver, for jeg hyggede mig meget med at finde på dem, købe dem og pakke dem ind <3

    Åh, hvor er du altså bare heldig med den gamerstol. Jeg har hørt så meget godt om dem, så jeg håber, du bliver vildt glad for at sidde i din ved computeren <3

    Hjertelig tak, ugen er startet godt, og det er din forhåbentlig også <3 Kram <3

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise