tirsdag den 26. december 2017

Gratitude Journal uge 51 2017

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. God, rolig og tryg søvn.
  2. Kunne stå meget tidligt op uden at genere nogen.
  3. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  4. Blå Cirkel kaffebønner.
  5. Min elskede kat kom for at blive nusset.
  6. Høre min søde kat spinde.
  7. Høre natradio på P4.
  8. Fik blogget sidste uges taknemmelighedsdagbog mandag morgen, som jeg bedst kan lide det.
  9. Louise blev glad for sin 3. gave i #BloggerAdvent.
  10. Sennies kommentar til 2. søndag i #BloggerAdvent 2017.
  11. Fik ryddet op i baggangen.
  12. Min opvaskemaskine.
  13. Vinge gøremål af på min huskeseddel.
  14. Fik fejet i entreen.
  15. Gik ud med skraldespanden trods angstanfald.
  16. Fik ryddet op på sofabordet.
  17. Fik ryddet op på den store kommode.
  18. Fik tørret støv af på den store kommode og hylden over den.
  19. Stille kortet og kuverten fra Lækkerhapsen på hylden over den store kommode.
  20. Føle glæde og taknemmelighed når jeg kigger på kortet fra Lækkerhapsen.
  21. Nybørstet hår.
  22. Duften af den pink lille hjerteparfume.
  23. Min lyslampe tager toppen af depressionen.
  24. Drikke Pukka Womankind te.
  25. Glæde mig til de sidste dage af 2017.
  26. Ild i brændeovnen.
  27. Tændte lys i adventskransen.
  28. Pakke en ekstra fødselsdagsgave til min søn ind.
  29. Pakke julegave til min far fra katten ind.
  30. Tale i telefon med Karsten.
  31. Elektrikeren kom med min nye vaskemaskine.
  32. Elektrikeren var hurtig til at tilslutte den nye vaskemaskine.
  33. Elektrikeren tog den gamle vaskemaskine med.
  34. Den nye vaskemaskine er nem at betjene.
  35. Skrive mails med min søn om Jul i ingenmandsland.
  36. Høre Jul i ingenmandsland med Lars Lilholt.
  37. Slappe af med Facebook.
  38. Alle blev glad for sin 3. gave i #BloggerAdvent.
  39. Chatte med Lækkerhapsen.
  40. Æbleskiver med sukkerfri jordbærmarmelade.
  41. Tale i telefon med min søde far.
  42. Skrive sms med min elskede søn.
  43. Louises kommentarer til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  44. Saschas kommentar til 3. søndag i #BloggerAdvent 2017.
  45. Louises kommentar til 3. søndag i #BloggerAdvent 2017.
  46. Mies kommentar til 3. søndag i #BloggerAdvent 2017.
  47. Jeanettes kommentar til 3. søndag i #BloggerAdvent 2017.
  48. Jeanettes give away med smuk notesbog.
  49. Jeanette er sej og deltager i et leverforskningsprojekt.
  50. Kunne selv dosere medicin.
  51. Gå tidligt i seng.
  52. Give mig selv manicure.
  53. Negleplejen, jeg købte af fodterapeuten.
  54. Marie er for sej med sit vægttab.
  55. Bodylabs shake med jordbær og hvid chokolade smager vidunderligt.
  56. Kan drikke Bodylabs shake med jordbær og hvid chokolade trods kvalme.
  57. Min søns 22 års fødselsdag.
  58. Jeanettes svar til mine kommentarer på 3. søndag i #BloggerAdvent.
  59. Louises Glimmer på kaminhylden 17.
  60. Putte med puder og dyne sammen med katten på sofaen.
  61. Duften af Lacoste parfumen.
  62. Tale i telefon med min elskede søn.
  63. Lyden af min søns stemme.
  64. Lyden af min søns latter.
  65. Ønske min søn tillykke med fødselsdagen.
  66. Besøge min søn.
  67. Min søn blev glad for sin ekstra fødselsdagsgave.
  68. Min søn serverede te og småkager.
  69. Jordbærte.
  70. Kysse og kramme min søn.
  71. Gå en tur sammen med min søn.
  72. Handle i Brugsen sammen med min søn.
  73. Spise surt slik sammen med min søn.
  74. Der var ikke ret mange med bussen.
  75. Iskold sukkerfri cola.
  76. Spise resten af lasagnen, som min søn lavede søndag aften.
  77. Tale i telefon med min søns farmor.
  78. Putte med min kat.
  79. Sød og forstående lægesekretær.
  80. Min far købte optændingspinde for mig.
  81. Mine nye hjemmesko kom med posten.
  82. Små poser til julegodter kom med posten.
  83. Dadler.
  84. Hører ikke stemmer mere, fordi medicinen virker.
  85. Ser ikke længere syner, fordi medicinen virker.
  86. Være længe oppe.
  87. Sove længe.
  88. Besøg af min far.
  89. Min far havde været til en god fødselsdagsfest.
  90. Min far tog mig med ind for at handle i Brugsen.
  91. Fik købt de sidste gaver til pakkeleg.
  92. Fik købt det sidste til juleaften.
  93. Min far hentede brænde for mig.
  94. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  95. Min elskede kat puttede sammen med mig, mens jeg var sløj.
  96. Stilhed.
  97. Mosede kartofler med brun sauce.
  98. Skrive med Maj på Facebook.
  99. Min elskede kat sov sammen med mig om natten.
  100. Se dagen gry.
  101. Klistermærker med katte kom med posten.
  102. Hvile mig sammen med katten på sofaen.
  103. Mødes med min søn ved Brugsen.
  104. Kysse og kramme min søn en glædelig jul.
  105. Tale med min søn i en lille times tid.
  106. Dybsindig samtale med min dejlige søn.
  107. Pebernødder med chokolade.
  108. Besøg af Karsten.
  109. Kram fra Karsten.
  110. Karstens mor har det godt efter omstændighederne.
  111. Maj har sendt en pakke til mig.
  112. Maj er glad for adventsgaverne fra mig.
  113. Starte indsamling til Heidi.
  114. Heidis kæreste vil gerne stå for indsamlingen.
  115. Fik gjort ruden i brændeovnen ren.
  116. Pakke en ekstra julegave til min far ind.
  117. Pakke de sidste gaver til pakkeleg ind.
  118. Høre julemusik.
  119. Julefreden sænkede sig over mig.
  120. Fik ryddet op på spisebordet.
  121. Iskold sukkerfri rød sodavand.
  122. Katjas kommentar til Knuget sjæl.
  123. Toves kommentar til Knuget sjæl.
  124. Louises kommentar til Knuget sjæl.
  125. Jeanettes kommentar til Knuget sjæl.
  126. 4. adventsgave fra Mie.
  127. Min far kom med maden til juleaften.
  128. Min far og jeg havde en virkelig hyggelig juledag sammen.
  129. Lækkert fad med juleguf.
  130. Fik gode julegaver.
  131. Min far havde skrevet et sødt julekort til mig.
  132. Min søn havde skrevet et sjovt julekort til mig.
  133. Min far blev glad for sine julegaver.
  134. Spille pakkeleg med min far.
  135. Min far vandt de fleste gaver.
  136. Min far blev glad for sine pakkespilsgaver.
  137. Dele en kold øl med min far.
  138. Maden blev utrolig vellykket.
  139. Saucen smagte helt fantastisk godt.
  140. Virkelig nyde den gode mad sammen med min far.
  141. Min far kunne lide rødvinen.
  142. Fik ikke ondt i maven, som jeg ellers plejer at få juleaften.
  143. Spise risalamande sammen med min far.
  144. Lave en portion med rester til mig i morgen.
  145. Pakke rester ned, så min far har mad til to dage.
  146. Drikke te sammen med min far.
  147. Kram fra min far.
  148. Lufte ud i lang tid.
  149. Min far ringede for at sige, han var kommet godt hjem.
  150. Julehilsner på Facebook.

2 kommentarer:

  1. Så mange skønne ting på din liste og 1000 tak fordi jeg igen er nævnt, det er såå sødt af dig.
    Jeg er også stor fan af bodylabs produkter, jeg ved dog at jeg skal passe på med nogen af dem, for selv om der ikke er sukker i, så er der faktisk tit ret mange kcal i alligevel.. Hvilket jeg synes er lidt snyd.. men fordi der er meget protein i, så bliver man hurtigere mæt, så der skal ikke så meget til.. :D

    Lyder til at i havde en skøn jul.. Så kan det jo ikke være bedre.. Håber du er klar til et nyt og spændende år.. Knus <3

    SvarSlet
  2. Kære Jeanette,
    Ja, det er snyd, der er så mange kalorier i Bodylabs produkter, men hold nu op hvor smager de godt :-D
    Tak, vi havde en skøn jul, og jeg er ved at være klar til et nyt og dejligt år <3 Det håber jeg, at du også er <3 Kram <3

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise