søndag den 24. december 2017

4. søndag i #BloggerAdvent 2017.

Så er det blevet 4. søndag i advent og juleaften. Som tiden dog er fløjet afsted her i december - dagene er simpelthen gået så stærkt for mig i år, men jeg er klar til en hyggelig juleaften. Det håber jeg, at I også er <3

I år har Mie givet mig gaver i #BloggerAdvent, og hvor har hun dog ramt plet hver gang. Den sidste gave fra Mie var også fuld af gode sager, se bare her:


I skrivende stund nyder jeg at drikke den virkelig lækre Mocha, mums hvor smager den altså godt. Den vil jeg helt sikkert kigge efter, når jeg er ude at handle. De små lækre chokolader har jeg allerede spist, for de er så gode :-)

I pakken var der en pakke vildt søde servietter, som jeg vil bruge på julebordet i dag. Der var også et skrabelod, og jeg vandt 10 kr på det. Hjertelig tak Mie <3

Der var også læsestof, for der var en læseprøve med på bogen Lejligheden med, som jeg glæder mig til at læse. Og se lige det super søde bogmærke med den lille kattekilling på - jeg ELSKER det <3

Den søde juleslikstok er jeg også rigtig glad for, for de smager så godt, og de pynter så fint, som de ligger på bordet i en lille skål :-)

Mie, du har virkelig været den aller dejligste nisse, og du skal have hjertelig tak for alle de mange fine ting, du har givet mig. Jeg er meget glad og taknemmelig for dem <3

I år var jeg nisse for søde Louise TT, og jeg hyggede mig meget med at finde på gaver til hende. Louise, du skal have hjertelig tak for din dejlige måde at være på. Jeg er så glad for at kende dig <3

Jeanette er idekvinden bag #BloggerAdvent, og du skal have hjertelig tak for at arrangere den dejlige tradition hvert år. At være med i #BloggerAdvent er en af mine bedste juletraditioner, og jeg glæder mig allerede til at deltage igen i 2018 <3

I ønskes alle en rigtig glædelig jul, og jeg håber, at julefreden har sænket sig over jer alle <3

11 kommentarer:

  1. Kære du, en rigtig Glædelig Jul ønskes du og dine :o)
    Du får lige et ekstra *knus*

    Knus herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære du dejlige kvinde,
      Hjertelig tak skal du have. Jeg håber, du har en god jul og nyder de sidste dage af 2017 <3 Kram <3

      Slet
  2. Jeg er SÅ glad for, at du har kunne bruge det hele :) <3
    Det har været hyggeligt at finde gaver til dig denne gang :)

    Du ønskes en rigtig glædelig jul & godt nytår <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Mie,
      Du skal have hjertelig tak for alle de fine gaver, som jeg er virkelig glad for. Det har været luksus at blive så forkælet hver søndag <3
      Hjertelig tak og i lige måde <3 Kram <3

      Slet
  3. Kære Louise,

    Jeg kan kun sige tak. Tak for at du er som du er. Tak for at du har læst mig så godt, at du 4 gange har fundet helt perfekte gaver. Tak for at du er blevet så stor en del af min blog-verden. Jeg sætter enormt meget pris på dig.

    Glædelig jul til dig og dine kære. Jeg håber du får en dejlig aften.

    Knus<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise,
      Velbekom, det har været en fornøjelse at finde på gaver til dig. Tusind tak og i lige måde, jeg er så glad for, at du er blevet en dejlig del af min verden, for jeg er så glad for dig <3
      Mange tak, jeg havde en god juleaften, og jeg håber, du også havde det. Jeg håber også, du nyder juledagene og de sidste dage af 2017 <3 Kram <3

      Slet
  4. Vil lige ønske dig en glædelig jul søde:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Kære Tina,
      Hjertelig tak skal du have :-)
      Jeg håber, at både du og Maria har en dejlig jul og nyder det sidste af året <3

      Slet
  5. 1000 tak for dine søde ord og fordi du altid er så sød..
    Det er så dejligt at du nyder bloggeradvent og det ville ikke være det samme uden dig..
    Så er glad for at du hopper med hvert år..

    Håber du har en helt fantastisk jul.. <3

    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jeanette,
      Hjertelig tak <3
      Jeg kan slet ikke lade være med at deltage i #BloggerAdvent, for det er så hyggelig en tradition <3
      Mange tak og i lige måde. Jeg håber, du nyder de sidste dage af 2017 <3 Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise