tirsdag den 27. juni 2017

Gratitude Journal uge 25 2017

I denne uge har jeg været meget taknemmelig for:

  1. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  2. Blå Cirkel kaffebønner.
  3. Solskin.
  4. Høre P4 Morgen Trekanten.
  5. Min dejlige kat kom op til computeren for at blive nusset.
  6. Langsom morgen med tid til at vågne i mit eget tempo.
  7. Iskoldt sportssaftevand.
  8. Louises SimsSøndag 7.
  9. Jeanettes første strandtur.
  10. Jeanette var Fotograf til Grys barnedåb.
  11. Læse Rød sne af Thomas Ringstedt.
  12. Min kat puttede sammen med mig, mens jeg læste.
  13. Luksusbad.
  14. Nybørstet hår.
  15. Duften af den pink DKNY parfume.
  16. Overvandt angsten og tog alene ind for at handle.
  17. Jordbærdrikkecultura.
  18. Easis jordbærbar.
  19. Biksemad.
  20. Høre P4 Aften.
  21. Danske jordbær med vaniliecreme.
  22. Min blæser kølede dejligt i sommervarmen.
  23. S. H. Købte 4 krimier for mig.
  24. S. H. solgte mig 3 krimier af Mari Jungstedt.
  25. Opdatere mine bogønsker med krimier af Mari Jungstedt.
  26. Fik lagt vasketøj sammen.
  27. Fik hængt vasketøj op.
  28. Min vaskemaskine.
  29. Naboens ene kat sov på en stol på min terasse.
  30. Opdatere mine bogønsker med krimier af Peter James.
  31. Tale i telefon med min far.
  32. Hvile mig på sofaen sammen med katten.
  33. Livet i dukkehusets Nyt i reolen 17.
  34. Min opvaskemaskine.
  35. Fik tømt og fyldt opvaskemaskinen.
  36. Gode orgasmer.
  37. Digtet The Ultimate and Immediate Why af Danielle Laporte.
  38. Louises Lidt om musik.
  39. Jeanettes kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  40. En iskold øl.
  41. Skrive mails med T.
  42. BIC Soleil Bella ladyshavere er rigtig gode.
  43. Kunne gå ud med affald uden at få angstanfald.
  44. Besøg af min far.
  45. Min far tog mig med ind at handle.
  46. Min far slog min græsplæne.
  47. En pakkekalendergave til M. e. kom med posten.
  48. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  49. Sludre med min far om stort og småt.
  50. Få min far til at grine.
  51. Min far kørte mig til Gadbjerg for at hente en pakke.
  52. Mine varer fra Yves Rocher kom.
  53. Tage en lang lur sammen med min dejlige kat.
  54. Tale i telefon med min elskede søn.
  55. Kærlige ord til og fra min dejlige søn.
  56. Kærligheden mellem min søn og jeg.
  57. Min kat sov sammen med mig hele natten.
  58. Iskold sukkerfri cola.
  59. Mine varer fra Helsebixen kom.
  60. Sesambar.
  61. Lyttede til min krop og meldte afbud til tandlægen.
  62. Opkastningerne og angstanfaldet stoppede efter at have talt med tandlægesektretæren.
  63. Nektarin.
  64. Handle sammen med min søn.
  65. Kys og kram fra min elskede søn.
  66. Spise danske jordbær sammen med min søn.
  67. Besøg af min dejlige søn i 3 dage.
  68. Min søn lavede verdens bedste medisterpølse.
  69. Kysse min søn godnat.
  70. Putte med min elskede kat, mens vi lyttede til min søns computerspil.
  71. Kysse min søn godmorgen.
  72. Min søn eksperimenterede i køkkenet og fremtryllede en virkelig lækker aftensmad til os.
  73. Tale med min søn om internettet.
  74. Se min søn nusse med katten.
  75. Duften af min dejlige søn.

2 kommentarer:

  1. Dejlige ting på endnu en af dine skønne taknemligheds-lister. Jeg bliver altid glad af at læse dem.
    Hvor er det sjovt du har skrevet nektarin på, for lige nu, hvor jeg har læst dit indlæg, har jeg også spist en nektarin - en undervurderet frugt :)

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Louise <3
    Ja, nektariner er undervurderede, for de smager så godt :-)
    Du ønskes en dejlig søndag <3 Kram

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise