mandag den 13. marts 2017

Gratitude Journal uge 10 2017

“Let us be grateful to the people who make us happy;
they are the charming gardeners
who make our souls blossom.”
Marcel Proust.


I uge 10 har jeg været meget taknemmelig for:

  1. Goodreads.
  2. Give mig selv en sjæledag efter en søvnløs nat.
  3. Hello Kitty tæppet er super blødt.
  4. Langsom morgen med tid til at vågne i mit eget tempo.
  5. Min søn sendte mig links til gode videoer.
  6. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  7. Iskold Pepsi Max.
  8. Baby Lips Hydrate læbepomade.
  9. Bløde og varme natbukser med hjerter på.
  10. Bløde lyserøde hjemmesko med hjerter på.
  11. Ild i brændeovnen.
  12. Tale i telefon med min far.
  13. Min kat hyggede sig på sit tæppe på puden foran brændeovnen.
  14. Høre P4 Play.
  15. Tortillas med perfekt krydret kød og ost.
  16. Høre Madsen på P4.
  17. Popcorn.
  18. Kunne gå ud med genanvendeligt affald uden at få angstanfald.
  19. Kunne tømme postkasse uden at få angstanfald.
  20. Iskold Coca Cola light.
  21. Var fornuftig og takkede nej til at købe flere kilo chokolade.
  22. Kunne gå ind og sove igen efter en urolig nat.
  23. Min søde kat sov sammen med mig om natten.
  24. De daglige mails fra Daily Bone Sigh.
  25. Duften af Shakira parfumen.
  26. Kunne gå ud med skraldespanden uden at få angstanfald.
  27. Overvandt angsten og tog alene ind for at handle i den lokale Brugs.
  28. Knoppers.
  29. Den friske luft gjorde mig godt.
  30. Brunsvigerstang.
  31. Komme hjem i varmen igen.
  32. Min opvaskemaskine.
  33. Chatte med søde mennesker.
  34. Mosekonen kommenterede ved min taknemmelighedsdagbog uge 9.
  35. Min søn sendte mig sjov feminist sms.
  36. En nat, hvor jeg kun var vågen 3 gange.
  37. Fik skrevet blogindlæg om eftervirkningerne af depressionen.
  38. Høre Healingsmusik fra relaxdaily på youtube.
  39. Hvile mig på sofaen sammen med katten.
  40. Min vaskemaskine.
  41. Fik støvsuget i stuen.
  42. Mosekonens kommentar til mit blogindlæg om eftervirkningerne af depressionen.
  43. Mosekonen skrev et rigtigt godt citat om at kunne.
  44. Tinas kommentar til mit blogindlæg om eftervirkningerne af depressionen.
  45. Min nabo kom med hjemmebagt kransekage til mig.
  46. Tale i telefon med min elskede søn.
  47. Drikke kaffe med mælk af mit lyserøde Disney Prinsesser krus.
  48. Duften af lilla hjerte parfumen.
  49. Besøg af min far.
  50. Min far tog mig med ind at handle.
  51. Min far hentede brænde for mig.
  52. Spise rundstykker og drikke kaffe sammen med min far.
  53. Se min far læse ugeaviser.
  54. Tale med min far om stort og småt.
  55. Solskin.
  56. Luksusbad.
  57. Smøre eksem og albuer med en god creme.
  58. Nybørstet hår.
  59. My Moments creme.
  60. Overvandt angsten og tog alene til Vejle.
  61. Så min dejlige søn.
  62. Fik endelig foretaget den gynækologiske undersøgelse.
  63. Havde tabt mig 0,5 kg siden oktober, selvom jeg troede, jeg havde taget mindst 5 kg på.
  64. Sad knap en time i solskinnet.
  65. Min nabo kom med en ny slags kransekage.
  66. Blev venner med en dejlig kvinde på Facebook.
  67. Hvidløgsflutes.
  68. Drikke lyserød Mokai af et smukt vinglas fra min mormor.

2 kommentarer:

  1. Kære Louise. Tak til dig, fordi du deler din taknemlighed med os andre. Kan se, at du har en fantastisk far, som er god til at hjælpe dig. Det får mig til at savne mine forældre, men også få en taknemlighed til den tid vi havde sammen.
    God dag til dig

    SvarSlet
  2. Kære Tove, hjertelig tak for din kommentar - den bringer glæde <3 Ja, jeg har en rigtig sød og meget hjælpsom far, som jeg er virkelig glad for <3 Jeg forstår dig godt, for jeg savner også min mor rigtig meget, men jeg er så taknemmelig for den tid, jeg havde hende i - det er gode minder <3 Mange tak, mine dage er meget stille, men sådan er det bedst i øjeblikket. Jeg håber, du også har nogle dejlige dage :-) Kram og kærlige tanker til dig <3

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise