onsdag den 21. marts 2018

Gratitude Journal uge 11 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Vågne op til virkeligheden efter forvirrende og urolige drømme.
  2. Have tid til at komme til mig selv igen.
  3. Give mig selv en kærkommen Sjæledag.
  4. Blå Cirkel Instant kaffe gør det nemt lige at lave et enkelt krus kaffe.
  5. Dagens første krus kaffe med mælk smager bare bedst.
  6. Mit Minions krus.
  7. Min kat lå på sit tæppe ved siden af tasturet og blev nusset.
  8. Ild i brændeovnen.
  9. Nusse med min kat, mens jeg hørte morgenradio.
  10. Solskin.
  11. Lyserøde hyggesokker.
  12. Min pink prinsesse tshirt.
  13. Gennemførte 8. dag af Jeanettes challenge.
  14. Facebook.
  15. Modtage en overraskelsespakke fra søde Tove.
  16. Mange forskellige slags Pukka te, som dufter fantastisk godt.
  17. Easis marcipanbrød.
  18. Easis free crunch bar.
  19. Lækre flødebolcher.
  20. Høre musik på youtube.
  21. Tale i telefon med min søde far.
  22. Min far købte godbidder til katten for mig.
  23. Nyde synet af det fine stearinlys fra Louise ved computeren.
  24. Min opvaskemaskine.
  25. Selv at kunne dosere medicin.
  26. Fik besvaret mails fra Hans.
  27. Gå meget tidligt i seng.
  28. Min kat vækkede mig, da jeg havde mareridt.
  29. Vågne op til virkeligheden efter mareridt.
  30. Komme til mig selv igen. 
  31. Blå Cirkel kaffebønner.
  32. Glæde mig til besøg af min far.
  33. Det fine indkøbsnet med et rigtigt godt citat fra Louise.
  34. Kigge opdateringer på Goodreads.
  35. Goodreads motiverer mig til at læse.
  36. Være forud i min Goodreads challenge.
  37. Tage en formiddagslur sammen med katten.
  38. Gennemførte 9. dag af Jeanettes challenge.
  39. Alenetid med min kat.
  40. Putte på sofaen sammen med katten, dyne og puder.
  41. Tale i telefon med min elskede søn.
  42. Lyden af min søns stemme.
  43. Kærlige ord til og fra min søn. 
  44. Luksusbad.
  45. Nybørstet hår.
  46. Mit lange hår er dejligt blødt efter en hårmaske.
  47. Smøre mine albuer, arme og hænder med creme.
  48. Smøre mit ansigt med den lækre creme, jeg fik af Mie i BloggerAdvent. 
  49. Duften af Calvin Klein parfumen.
  50. Får brugt de små parfumer til bunds.
  51. Min hvide Unicorn tshirt er meget stor og dejlig at have på.
  52. Strømperne fra Louise er dejligt bløde. 
  53. Iskold sukkerfri cola.
  54. Pukka lakridste smager helt vild godt.
  55. Min lange røde cardigan er dejlig varm.
  56. Den store balancebold er så god for min ryg.
  57. Glæde mig til fodterapeutens besøg.
  58. Min far købte træbriketter for mig.
  59. Gennemførte 10. dag af Jeanettes challenge.
  60. Modtog to fribilletter til krimimessen fra Gerningsstedet.
  61. Modtog de 3 krimier fra Gerningsstedet.
  62. Læse krimien Heksedrengen af lone Theils.
  63. Besøg af fodterapeuten.
  64. Fodterapeuten fjernede smerten i mine fødder.
  65. Professionel fodbehandling.
  66. Grine sammen med fodterapeuten.
  67. Tale med fodterapeuten om stort og småt.
  68. Hvile mig på sofaen med dyne og puder.
  69. Gennemførte 11. dag af Jeanettes challenge.
  70. Vinge dagens øvelser af.
  71. Stilhed.
  72. Besøg af min far.
  73. Min far blev glad for fribilletterne til krimimessen.
  74. Min far tog mig med ind for at handle.
  75. Min far hjalp mig med at bære mine varer ind.
  76. Min far forærede mig en pakke Blå cirkel kaffebønner.
  77. Min far hentede brænde for mig.
  78. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  79. Tale med min far om stort og småt. 
  80. Begynde på krimien Papa af Jesper Stein.
  81. Min kat sov sammen med mig hele natten.
  82. Søvn uden drømme og mareridt.
  83. Skrive mails med Tove.
  84. Fik fyldt opvaskemaskinen.
  85. Glæde mig til besøg af min søn.
  86. Stille hilsenen fra Tove op på hylden over den store kommode.
  87. Føle mig forkælet ved at kigge på alle kortene på hylden.
  88. Gennemførte 12. dag af Jeanettes challenge.
  89. Min søn handlede for mig, da jeg var syg.
  90. Kysse og kramme min elskede søn.
  91. Læse krimien Papa færdig.
  92. Tale i telefon med Karsten.
  93. Kunne stå op midt om natten uden at genere nogen.
  94. Pink og lyserød stribede hyggesokker.
  95. Sangen Homer af IAMJJ.
  96. Hvile mig sammen med katten.
  97. Gennemførte 13. dag af Jeanettes challenge.
  98. Læse krimien Bambi.
  99. Sidde i sofaen og læse, mens katten putter sig ind til mig.
  100. Gennemførte 14. dag af Jeanettes challenge.

8 kommentarer:

  1. Hej Louise. Dejligt det går fremad for dig og tusind tak for dine kommentarer på flere af mine indlæg på bloggen. Lidt tidligt, ved jeg godt, men jeg vil alligevel ønske dig en god weekend.
    Min står i børnebørnenes tegn. Uha hvor jeg glæder mig
    Knus fra Tove

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Tove <3
      Selv tak, jeg hyggede mig med at få læst dine dejlige blogindlæg <3
      Åh, jeg kunne heldigvis allerede holde weekend fra i går, så det nyder jeg meget. det lyder hyggeligt med børnebørnene i weekenden - du må nyde dem i fulde drag <3
      Kram <3

      Slet
  2. Halløj..

    Lyder til at du er rigtig god til at passe på dig selv lige nu og gøre de ting som gør dig godt.. Så skal det hele nok gå.. Håber du får en dejlig weekend og skøn påske..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Jeanette <3
      Ja, jeg tager det stille og roligt i disse dage, og jeg holder allerede weekend, så det er luksus <3
      Hjertelig tak og i lige måde <3
      Kram <3

      Slet
  3. Det er virkelig en dejlig liste, og som altid bliver jeg glad, når jeg læser med <3
    Det varmer også at se mit navn på listen - det gør bestemt mit smil lidt større.

    Hvad synes du om Jesper Stein? Jeg har en (eller to) bøger han har skrevet, liggende som jeg ikke rigtig er kommet i gang med.

    Rigtig god weekend.

    Knus<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Louise,
      Dejligt med glæde <3
      Jesper Steins krimier er jeg fuldstændig vild med - han er en af mine absolutte favoritforfattere. Jeg kan anbefale dig at læse hans bøger i rækkefølge, for der sker en udvikling i bøgerne, som er så fed at følge <3
      Hjertelig tak og i lige måde <3 Kram <3

      Slet
    2. Tak for dit svar ang. Jesper Stein - han er nu rykket længere op på min liste :-)
      Jeg må lige få undersøgt rækkefølgen, så jeg kommer rigtig ind i det :-)

      Knus<3

      Slet
    3. Det var så lidt Louise <3 God fornøjelse med bøgerne <3 Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise