onsdag den 20. december 2017

Knuget sjæl

I dag skulle jeg have været inde ved sygeplejersken til kontrolvejning og samtale, men jeg var nødt til at aflyse pga et  voldsomt angstanfald. Natten blev en af de søvnløse med opkastninger af ren og skær angst, og min sjæl er virkelig knuget sammen, så jeg har en slem mavepine. Heldigvis fik jeg en sød og forstående lægesekretær i telefonen, da jeg ringede ind for at aflyse min tid. Det er en lettelse, at de alle i lægehuset ved, hvordan angst lammer mig totalt i perioder.

Det var meningen, jeg skulle have hygget mig med en shoppingtur inde i Vejle bagefter, for jeg har på nettet set, at Tigerbutikken har de fineste lyserøde glimmergaveæsker. Jeg ønsker mig dem helt vildt, så jeg skulle have været inde og købe et par stykker, men nu må jeg vinke pænt farvel til de smukke glimmeræsker, for jeg kommer ikke i en Tigerbutik foreløbig. Det er jeg ked af, men så må jeg håbe, de får dem igen til næste jul.

I dag har jeg mig en offday - en af de dage, som jeg bare skal igennem så godt og smertefrit som muligt. Jeg er mat og sløj efter det voldsomme angstanfald, så jeg tuller bare rundt i nattøj og putter med katten på sofaen. Radioen kører, der er ild i brændeovnen, og jeg har iskold sukkerfri cola, som hjælper på kvalmen, så livet er til at holde ud selv i dag :-)

10 kommentarer:

  1. Puha det lyder ikke særlig rart med de angstanfald. Godt de er forstående hos din læge. Den slags betyder nemlig rigtig meget. Godt du bare slapper af i dag efter den omgang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Katja,
      Hjertelig tak for din søde kommentar, den varmer og bringer glæde <3
      Ja, det er guld værd med et godt og forstående lægehus :-)
      Du ønskes en glædelig jul <3

      Slet
  2. Føj da for en nat. Håber du snart får det bedre og kom jeg selv ud, ville jeg tilbyde at købe de æsker, men jeg går ingen steder for tiden.
    Klem til dig og en pose nusseri til katten

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Tove,
      Du er så sød og betænksom. Hjertelig tak <3
      Jeg håber, du også snart får det bedre og får mod på at gå ud igen <3
      Takker fra katten, og sender dig kram og nusseri til Luna med ønsket om, I får en dejlig jul <3

      Slet
  3. Kære Louise,

    Det lyder bestemt ikke rart. Så er det godt de er forestående hos lægen, og at du holder en velfortjent tuller-dag.
    Jeg håber du snart får det bedre :-) <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise,
      Det var heller ikke rart, men nu er jeg frisk igen og er klar til jul <3
      Du ønskes en rigtig glædelig jul sammen med dine kære <3 Kram <3

      Slet
  4. Det er jeg ked af at høre søde, men bare husk at selv de der svære dage, der må man godt være lidt god ved sig selv og få det bedste ud af det alligevel.. Pyt med om man ikke lige får lavet det man skal, men at tulle rundt i nattøj kan være lige det der skal til for at man får det bedre igen..

    Kæmpe kram herfra.. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jeanette,
      Hjertelig tak for dine søde ord. Du har ret i, at en tulledag i nattøj kan redde meget, og nu er jeg heldigvis frisk igen :-)
      Jeg håber, du får en rigtig dejlig jul sammen med dine kære <3 Kram <3

      Slet
    2. Dejligt at høre at du er frisk igen søde.. <3

      Slet
    3. Hjertelig tak Jeanette <3 Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise