onsdag den 27. september 2017

Min træning uge 3

Uge 3 af min træning startede jeg med 2 hviledage, fordi min krop var træt og øm. Pausen gjorde mig godt, og jeg oplevede allerede på den første hviledag, at jeg savnede at træne. Det kom meget bag på mig, for i starten var træning en sur pligt for mig, men nu var jeg kommet til at kunne lide at træne. Det var så fedt at opleve <3

Lækkerhapsen skrev med mig om en plan for min træning, og det var jeg meget taknemmelig for, da jeg selv har svært ved at finde ud af, hvor meget jeg kan træne her og nu. Vi blev enige om en ugentlig hviledag, 3 dage (altså hver anden dag af de resterende 6 dage) med squats og bentræneren, og de sidste 3 dage træning med fitnessbold og / eller videoen med træning for tykke mennesker :-)

Mens jeg træner, sørger jeg for at drikke en halv liter vand, og efter træningen drikker jeg en halv liter vand mere med en BodyLab Hydro Tabs. Det virker utrolig godt for mig, og jeg får ikke hovedpine :-)

Uge 3 af min træning blev også ugen, hvor jeg købte mig en fitnessbold og en ekstra stor træningsmåtte - begge dele naturligvis i lyserød :-D

Det var Lækkerhapsen, der havde fundet det på nettet til mig, og jeg fik det købt, så fitnessbolden blev leveret om mandagen, og træningsmåtten kom om tirsdagen. Jeg har stadig til gode at få taget det i brug.

Jeg fik også lavet mig en træningsmappe, så jeg ikke er afhængig af computeren hele tiden. Det er et ringbind, hvori jeg har sat nogle printede sider. Lige nu har jeg de 6 strækøvelser, træning med balancebold, en numsetræning på 30 dage i mappen og en vejledning til fitnessbolden.

Siden den første dag, jeg trænede, har jeg skrevet i en lille kalender, hvad jeg har trænet de forskellige dage. Efterhånden var kalenderen blevet for lille, og jeg fandt nogle gratis månedskalendere på nettet, som jeg har printet og sat i træningsmappen i stedet for. Det fungerer rigtig godt, og jeg er så glad for min træningsmappe <3

I uge 3 af min træning blev det ikke til ret mange ganges træning pga 2 hviledage og 2 dages høj feber. I eftermiddag blev jeg feberfri, og jeg har her til aften taget 60 minutter med bentræneren og 2 x 12 squats. Det var skønt at træne igen <3

4 kommentarer:

  1. Sådan!! Hvor det bare kører for dig, Louise. Hold fast hvor er du sej.

    Synes det er godt, du er glad for din træning, og at du har Lækkerhapsen, til at hjælpe dig med at lave en plan - jeg har også en der hjælper mig med min plan.

    Glæder mig allerede til at høre om uge 4, for din udvikling er enormt sig :-D

    Knus<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise,

      Hjertelig tak for din dejlige kommentar og ros, som gør mig noget så usigelig glad <3

      Ja, jeg er meget heldig, at Lækkerhapsen vil hjælpe mig med min træning - det betyder så uendelig meget for mig <3

      Dejligt at have noget at glæde sig til :-)

      Kram <3

      Slet
  2. Kære søde Louise, det glæder mg, at du er glad for min hjælp, og at du har fundet en vej med din træning :)
    Kram fra Lækkerhapsen <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lækkerhaps,

      Hjertelig tak for din søde kommentar - den gør mig så glad <3

      Jeg er inderligt taknemmelig for al din hjælp, for den betyder så usigelig meget for mig. Hjertelig tak for det <3 Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise