mandag den 28. august 2017

Gratitude Journal uge 34 2017

I denne uge har jeg været meget taknemmelig for:

  1. Min kat sov sammen med mig hele natten.
  2. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  3. Blå Cirkel kaffebønner.
  4. Cappucino.
  5. Mosekonens to mærkedage.
  6. Belladottes daglige blogindlæg.
  7. Flairs indlæg om ensomhed.
  8. Louises Glimmer på kaminhylden - Sommerferie 2017.
  9. Louises SimsSøndag 13.
  10. Kommentere i Blogland.
  11. Besøg af min far.
  12. Min far tog mig med ind for at handle.
  13. Brugsen havde tilbud på Blå Cirkel Kaffebønner.
  14. Jeg kunne hjælpe min far med hans nye telefon.
  15. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  16. Sludre om stort og småt med min far.
  17. Se min far lege med katten.
  18. Min far slog græs for mig.
  19. Min opvaskemaskine.
  20. Høre Radioavisen sammen med min far.
  21. Min kat puttede på stolen ved siden af min far.
  22. Tale med min far om nyhederne.
  23. Tage en middagslur sammen med min elskede kat.
  24. Købe friske grøntsager af naboen.
  25. Sludre med naboen.
  26. Iskold cola light.
  27. Min blæser.
  28. Solskin.
  29. Louises kommentar til forrige uges taknemmelighedsdagbog.
  30. Give mig selv en sjæledag sammen med katten.
  31. Iskoldt sportssaftevand.
  32. Jeanette havde en god fødselsdag.
  33. Louises smukke fotos.
  34. Høre Madsen på P4.
  35. Besøg af Søren.
  36. Søren havde bøger med, som han havde købt for mig.
  37. Sludre med Søren om bøger.
  38. Mælkechokolade.
  39. Peanuts i chokolade.
  40. Bananer.
  41. Kæmpe eskimo is.
  42. Høre P4 Play.
  43. Lilla Egekilde danskvand.
  44. Brasede kartofler.
  45. Caffe caramel.
  46. Læse krimien Mordere uden ansigt af Henning Mankell.
  47. Tale i telefon med min elskede søn.
  48. Lyden af min søns stemme.
  49. Kærlige ord til og fra min søn.
  50. Kærligheden mellem min søn og jeg.
  51. Lyserød Egekilde danskvand.
  52. Tale i telefon med min far.
  53. Læse krimien Graffitimordene af Varg Gyllander.
  54. Kunne selv dosere medicin.
  55. En iskold øl.
  56. Min kløpind.
  57. Tale i telefon med Karsten.
  58. Kærlige ord til og fra Karsten.
  59. Se Suicide Squad.
  60. Min fars omsorg for mig.
  61. Gul Egekilde danskvand.
  62. Se Standup med Amy på Netflix.
  63. Tale i telefon med min søn om superheltefilm.
  64. Købe 3 Stjerne strygemærker på ebay.
  65. Købe sorte leggins på ebay.
  66. Købe hjemmesko på ebay.
  67. Købe pink sandaler på ebay.
  68. Købe neglepinde på ebay.
  69. Kunne gå ud med affald uden at få angstanfald.
  70. Kunne tømme postkasse uden at få angstanfald.
  71. Louises kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  72. Opdatere mine bogønsker med krimier af Varg Gyllander.
  73. Fik fejet i entreen.
  74. Fik sat mine nye krimier på plads.
  75. Louises video om Sims.

6 kommentarer:

  1. Tak for at du nævner mig så mange gange i et indlæg - jeg bliver helt rørt! :)
    Grafittimordene er faktisk en god bog. Det er ved at være længe siden jeg læste den, så tak for at minde mig om den.

    Håber den her uge, bliver lige så godt, med lige så mange ting at glæde sig over!

    Knus<3

    SvarSlet
  2. Det er da så lidt, for det er jo dig, der har lavet gode indlæg, som jeg føler taknemmelighed og glæde over <3
    Ja, det er en god bog. Har du læst andre i den serie? Jeg har skrevet dem på min ønskeseddel :-)
    Mange tak, det håb er jeg også, at den gør <3 Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er sød! :-) <3
      Jeg var nødt til lige at google Varg Gyllander - jeg kom nemlig i tvivl om jeg havde læst flere, da det er min mor der har bøgerne. Men ja, jeg har læst Ondskab også. Jeg kan kende forsiden. Den sidste har jeg ikke læst endnu. Må hellere sige til min mor, at der er en mere, som hun skal have ;-)

      Knus <3

      Slet
    2. Det må vel nok være dejligt at kunne dele bøger med sin mor <3 Min far har nogle gange fået krimier i gave, som jeg så har lånt af ham, men han læser desværre ikke ret meget mere. Kram til dig med ønsket om en ny god uge <3

      Slet
  3. Smiler stort til dig, fordi du elsker din kløpind. Det gør jeg nemlig også og kan gå helt op i limningen, hvis den er væk, når jeg har brug for den. Ebay har jeg ikke brugt meget, men det er vist kun godt for min lommeuld.
    God ny uge til dig og dine

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen du dejlige kvinde <3 Vi har åbenbart ens forhold til kløpinde :-) Ebay kan hurtigt koste en del penge, for de har jo alt, så det er let at blive fristet. Det er ret godt for din pengepung, at du ikke bruger det ret meget :-)
      Hjertelig tak og i lige måde Tove <3 Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise