mandag den 23. januar 2017

Gratitude Journal uge 3 2017

"Gratitude can transform common days into thanksgivings,
turn routine jobs into joy,
and change ordinary opportunities into blessings."
William Arthur Ward


I uge 3 har jeg været meget taknemmelig for:

  1. Stå tidligt op, fordi jeg følte mig udhvilet.
  2. Se dagen gry.
  3. Ild i brændeovnen.
  4. Min kat Bowie kom op til computeren for at blive nusset.
  5. Drikke kaffe med mælk af mit lyserøde Disney Prinsesser krus.
  6. Kan læse bøger (også tykke) igen.
  7. Skrive i min kalender fra personal-planner.
  8. Skrive mails med min ven T.
  9. Besøg af min søde far.
  10. Min far tog mig med ind at handle i den lokale Brugs.
  11. Brugsen havde meget billige julesmåkager og juleslik.
  12. Min far hentede brænde for mig.
  13. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  14. Min far grinte meget af min druknede badevægt.
  15. Min far blev glad for at få en honningkage med hjem til eftermiddagskaffen.
  16. Min far hængte Den Litterære Kattekalender op for mig.
  17. Tænke på min søn, fordi han gav mig Den Litterære Kattekalender som en ekstra julegave.
  18. Marcipansnitter med nougat.
  19. Solskin.
  20. Høre Disturbeds udgave af The Sound of Silence.
  21. At kunne maile i stedet for at ringe til psykiatrisygeplejersken.
  22. Hurtigt svar fra psykiatrisygeplejersken.
  23. Kunne bestille tid online til celleskrab og vejning.
  24. Sød kvinde i kundeservice ved saxo.
  25. Min veninde M. fik endelig sin fødselsdagsgave fra mig, og hun blev glad for den.
  26. Chatte med gamle venner.
  27. Pink fyrfadslys fra #BloggerAdvent.
  28. Høre gode sange med LOC.
  29. Sortere mine favoritbøger.
  30. Rengjort bogskab.
  31. 3 af mine nye krimier fra Bilka.dk kom.
  32. God samtale med psykiatrisygeplejersken.
  33. Blev afsluttet i psykiatrien og overgik igen til egen praktiserende læge.
  34. Fik opdateret min liste over mine bogønsker.
  35. Fik printet listen over mine bogønsker.
  36. Iskold sukkerfri saftevand.
  37. Tale med min søns farmor.
  38. Tale i telefon med min far.
  39. Min far blev glad for, at jeg nu er afsluttet i psykiatrien.
  40. Meditationsmusik fra RelaxDaily på youtube.
  41. Min tykke lyserøde badekåbe er så dejlig blød.
  42. Mine lyserøde hjemmesko er varme.
  43. Min kat sov sammen med mig om natten.
  44. Mine varme natbukser med hjerter på.
  45. Høre P4 Play.
  46. Mine varer fra Matas.dk kom.
  47. Tage mig en eftermiddagslur sammen med min kat.
  48. Høre Madsen på P4.
  49. En mail fra en sød blogger.
  50. Kunne sove længe, da jeg var træt.
  51. Vågne op til virkeligheden og opdage, det bare var et mareridt, jeg havde haft.
  52. Se min kat fjolle rundt.
  53. Nusse med min kat.
  54. De daglige mails fra Daily Bone Sigh.
  55. Luksusbad.
  56. Smøre eksem og albuer med en fed creme.
  57. Min store læbepomade fra H&M.
  58. Nybørstet hår.
  59. Smøre mit ansigt med creme.
  60. Kunne gå ud med skraldespanden uden at få angstanfald.
  61. Overvinde angsten og selv tage ind at handle i den lokale Brugs.
  62. Iskold kakaomælk.
  63. Høre P4 Natradio.
  64. De daglige doodles fra Buddha Doodles.
  65. Det Fælles Medicinkort giver hurtigt overblik over mine aktuelle recepter.
  66. Det er let at bestille nye recepter online fremfor at ringe til lægen.
  67. Min opvaskemaskine.
  68. Nyde, at det er hverdag og rolige dage.
  69. Putte med min kat.
  70. Min far handlede for mig på vej herned.
  71. Min far hentede medicin for mig på apoteket.
  72. Hyggesnakke med min far.
  73. Drikke kaffe og spise wienerbrød sammen med min far.
  74. Se min far læse ugeavisen.
  75. Læse bogen Over grænsen af flere forfattere.
  76. Høre Leonard Cohens album You want it darker.
  77. Min søn sendte mig links til gode videoer.
  78. Høre gode sange af Mary J. Blige.
  79. Pasta med kødsauce.
  80. Høre Meatloaf.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise